2023 BİZ den BEN e..

Aktif çalışmayı bıraktığımda pandemi süreci vardı.Bu süreci kendi eksik yönlerimi tanımak ve tamamlamak için kullanmak için çaba harcıyorum.Meğer ne çok eksiğim, buna bağlı yanlışım varmış.Kendimize harcayacak zamanı, maddi manevi bir çok durumu başkalarını düşünerek yapıp kendimizi çok ihmal etmişiz.Manevi doyum bize yetmiş, başka konularda duyarsız kalmışız.Şimdi yaşama dair o konularda kendimi eğitiyorum.2023 yılı planlarımda olanlar uygulamaya başladım.Kendimi eksik koyduğum, gereksiz yere çabaladığım,ben den önce biz demeyi hızla bırakıyorum.Ben olmadan biz olmuyor.Önce kendin her konuda güçlü olacaksın ki bize yararın olsun.

Er

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.