KENDİN İÇİN

O yıl …… kaybettim. Kendime çok kızdım. Bir tane daha alacaksın ve onu kaybetmeyeceksin, dedim kendi kendime. Bir daha kaybedersen bir tane daha almayacak yağmurda ıslanarak devam edeceksin dedim. Şimdi elimde o ..duruyor. Yıprandı ama kaybolmadı.Önemli olan ne olduğu değil, ücreti de değil. Kendini geliştirmek.Yollardan unuttuğum bir şey için çok döndüm. Telaşlıydım. Zarar gördüm. Şimdi yaptıklarımı yazarak güvene alıyorum.

Yaşam öğretilerini dikkate almak daha az hata yaptırıyor.

İnsan kendini tanıyıp, eğitmeli. Bir söz var. “Kendinin doktoru olacaksın “diye. Onun gibi kendinin eğitmeni ve öğretmeni de olacaksın. Kendinin marangozu.Kendinin heykeltıraşı..Yontarak kendini oluşturacaksın.

KENDİN İÇİN.

Er

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.